Apcere

>> otrdiena, 2010. gada 25. maijs

Nesen izlasīju brīnišķīgu austrumu apceri un tā kā nejaušību dzīve praktiski nav, tad varbūt kādam noderēs.



Man nav dzimtenes
Zeme un debesis kļuvušas par manu dzimteni
Man nav cietokšņa
Nesatricināms gars ir mans cietoksnis
Man nav ieroča
Mērķtiecīga griba ir mans ierocis
Man nav mācības
Patiesības ceļš ir mana mācība
Man nav likuma
Taisnīgums ir kļuvis par manu likumu
Man nav skolotāja
Dzīve ir mans skolotājs
Man nav pavēlnieka
Ceļš ir man pavēlnieks
Man nav maģijas
Iekšējais spēks ir mana maģija.
Es rodu sevi tikai sevi pazaudējot.

4 komentāri:

Anonīms,  2010. gada 26. maijs 10:37  

baig grūti šitā praktizēt.
mja.

Toma Sirds 2010. gada 26. maijs 13:02  

man pieder viss, jo man nepieder nekas.

IlzeZee,  2010. gada 9. novembris 05:47  

Spēcīgi pateikts. Saki, lūdzu, Kas sarakstījis šīs rindas?

Toma Sirds 2010. gada 11. novembris 14:50  

Autors man diemžēl nezināms.

Ierakstīt komentāru

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP