43. diena

>> trešdiena, 2010. gada 12. maijs

Drīz jau būs pagājuši divi mēneši svaigēšanā, par ko es ļoti priecājos. Pēdējā laikā ir maz sanācis domāt un lasīt jaunu informāciju par svaigēšanu, un iespējams tik daudz nepārdomāju, ko ēdu. Esmu novērojis, ka dažreiz aizmirstu paēst. Piemēram, no rīta apēdu banānu, daru savus dienas darbus un ap 16 vakarā konstatēju, ka varētu kaut ko uzēst, negribas, bet it kā vajag, jo neesmu neko ēdis.


Nedaudz pastāstīšu par savu ēdienkarti. Pirmās divas nedēļas svaigēšanā es cītīgi pārdomāju, ko un cik daudz es apēdu, lai pietiek visas olbaltumvielas, respektīvi, lai viss ir sabalansēts. Tāpēc ēdu daudz diedzētas pupiņas, kviešu graudus un audzētos zaļumus. Kā arī ziedputekšņus pa 50 g dienā.
Tagad pēdējās divas nedēļas neesmu ēdis diedzētas pupiņas, bet katru dienu izdzeru 400 ml spinātu biezsulu ar banānu, citronu un medu. Ja dienā neesmu izdzēris biezsulu jūtos tā it kā kaut kas nav līdz galam apēsts. Tad vēl gandrīz katru dienu taisu sezama sēklu jogurtu ar zemenēm un banāniem. Un salātos lietoju ļoti daudz linsēklu eļļu, gribās kārtīgi taukainus salātus. Esmu atsācis dzert dažādu augu uzlējumu tēju, dienā pa divas krūzītēm.

Pa šīm 43 dienām esmu zaudējis ap 2 kg sava svara, pirms tam svēru 68 kg. Mans mērķis nav nomest svaru, tāpēc domāju, ka pēc kāda laiciņa es to atgūšu.

2 komentāri:

oga,  2010. gada 14. maijs 11:04  

kur tu pērc zemenes?

Toma Sirds 2010. gada 14. maijs 12:54  

Parastajos lielveikalos, tikai skatos, vai nav blanšētas pirms sasaldēšanas.

Ierakstīt komentāru

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP